آموزش سئو برای ایجاد مقالات

یکی از بزرگترین موتورهای جستجو  Google هست که امروزه همه وب سایت ها تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای تحقیقاتی در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورها قابل مشاهده است و رتبه بالایی دارد.

شما همچنین می توانید نقش مهمی در بهینه سازی نتایج جستجو برای مقاله خود داشته باشید – به دیگر افراد کمک کنید تا کار شما را پیدا کنند، بخوانند و به آنها استناد کنند.

شیراز سئو با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه سئو این 5 نکته برای افزایش قابلیت دیدن شدن بهتر مقاله در موتورهای جستجو به شما آموزش میدهد.

1. عنوانی مناسب برای موتور جستجو ایجاد کنید

  • 1-2 کلمه کلیدی مرتبط با موضوع خود را وارد کنید
  • کلمات کلیدی خود را در 65 کاراکتر اول عنوان خود قرار دهید
  • عنوان خود را کوتاه نگه دارید
  • در نظر بگیرید که عبارتی را از عنوان خود به جمله اول یا دوم چکیده خود منتقل کنید

2. خلاصه(چکیده) خود را بهینه کنید

  • یافته ها و کلمات کلیدی ضروری را در دو جمله اول چکیده خود قرار دهید
  • فقط دو جمله اول معمولاً در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود
  • کلمات کلیدی خود را 3-6 بار تکرار کنید
  • فراموش نکنید که هدف از چکیده بیان نکات کلیدی تحقیق به صورت واضح و مختصر است.

3. از کلمات کلیدی در سراسر مقاله خود استفاده کنید

  • کلمات کلیدی را در عنوان (1-2)، چکیده (2-3) و فیلدهای کلمه کلیدی (5-7) قرار دهید.
  • کلمات کلیدی ممکن است عبارات کلیدواژه باشند تا فقط کلمات واحد
  • کلمات کلیدی را نیز در عناوین خود بگنجانید
  • سرفصل ها موتورهای جستجو را متوجه ساختار و محتوای مقاله شما می کنند
  • کلمات کلیدی خاصی را در Google Trends و ابزارهای کلمات کلیدی Google Adwords پیدا کنید

به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی برای خدمات A&I و همچنین SEO مهم هستند

از کلمات کلیدی متناسب با موضوع خود استفاده کنید

اگر مطمئن نیستید، کلمات صحیح استفاده شده ، مقالات اصلی خود را بررسی کنید

اجازه دهید کلمات کلیدی به طور طبیعی و به روشی متنی جریان پیدا کنند

بیاد داشته باشید که موتورهای جستجو از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی شناخته می شود، بیزارند و ممکن است مقاله شما را از فهرست خارج کنند و پیدا کردن آن را در فضای آنلاین سخت کند.

4. ثابت قدم باشید

در طول مقاله به نام و حروف اول نام نویسنده به طور ثابت مراجعه کنید

به یاد داشته باشید که با هر نشریه آنلاین قبلی سازگار باشید

5. ایجاد لینک

در متن مقالات به خود مقاله در رسانه های اجتماعی، شبکه ها و سایت های سازمانی خود پیوند دهید

هرچه پیوندهای درونی به مقاله شما بیشتر باشد، موتورهای جستجو مانند گوگل ارزش بیشتری برای محتوای شما قائل می شوند و برجسته می کنند
دوستان و همکاران خود را تشویق کنید تا به مقاله شما لینک دهند

هر چه تعداد لینک‌های افراد معتبر/سایت‌های قابل اعتماد بیشتر باشد، تأثیر آن قوی‌تر است. فراموش نکنید که همین کار را برای آنها انجام دهید!