خدمات سئو در شیراز

خدمات سئو در شیراز

خدمات سئو در شیراز یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) است که بر رشد کسب و کار اینترنتی شما تأثیر مستقیمی دارد. شهر شیراز به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران از نظر صنایع و تعداد کسب‌وکارها یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود که پتانسیل بالایی برای پیشرفت در حوزۀ IT دارد. برای سئو سایت شیراز باید از متخصصان و کارشناسان SEO کمک بگیرید که دارای سوابق درخشان در این زمینه هستند.

سئو در شیراز

فهرست مطالب

سئو SEO چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا Search Engine Optimization که به اختصار SEO یا سئو نامیده می‌شود پروسه‌ای است که منجر به افزایش بازدید صفحات سایت، جذب مشتریان آنلاین و افزایش فروش در اینترنت می‌شود.

به زبان ساده‌تر این فرایند چیزی شبیه به بازاریابی به شکل سنتی است با این تفاوت که در این روش تنها از تکنولوژی‌های روز دنیا، فناوری اطلاعات و ابزارهای آنلاین برای تبلیغات استفاده می‌شود و نقش ابزارهای آفلاین و نیروی انسانی در این حوزه کم‌رنگ می‌شود.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در شیراز و افرادی که تازه یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اند به دنبال متخصص و کارشناس سئو سایت در شیراز هستند تا مدیریت تبلیغات و بازاریابی آنلاین وب سایت را برعهده بگیرد. SEO مزایای زیادی دارد و یک سرمایه‌گذاری سودآور در دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.

مزایای سئو در شیراز

برندینگ و افزایش آگاهی مخاطبان

 

افزایش آگاهی نسبت به برند شما یکی از مهم‌ترین مزایای سئو در شیراز به شمار می‌آید. زمانی که یک کسب و کار آنلاین شروع به فعالیت می‌کند در گام اول باید کاربران اینترنت را از وجود چنین کسب‌وکاری مطلع کند. برندینگ در فضای آنلاین با به‌کارگیری تکنیک های سئو امکان‌پذیر است.

سئو در شیراز

جذب ترافیک

میزان ترافیک وب سایت با تعداد بازدیدکنندگان رابطه مستقیم دارد. با بهینه سازی موتورهای جستجو می‌توان تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت را افزایش داد و ترافیک وب‌سایت را به شکل ارگانیک بالا برد.

سئو در شیراز

کسب رتبه در کلمات کلیدی

کلمات و عبارات کلیدی همان کلیدواژه‌هایی هستند که کاربران در کادر جستجوی گوگل تایپ می‌کنند. داشتن رتبه در کلمات کلیدی شانس شما را برای دیده‌شدن در اینترنت افزایش می‌دهد و به جذب ترافیک کمک می‌کند.

خدمات سئو در شیراز

افزایش فروش

تمام بازدیدکنندگان سایت شما مشتری محسوب نمی‌شوند. به کار گرفتن شگردهای دیجیتال مارکتینگ و سئو رمز اصلی تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران سایت و مشتریان بالقوه است. در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان سایت در ابتدای قیف فروش قرار دارند و فرایند تبدیل زمانی انجام می‌شود که آنها به انتهای قیف فروش برسند.

خدمات سئو در شیراز

با در نظر گرفتن اهمیت SEO برای پیشرفت و رشد کسب‌وکار بدیهی است که صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی و آنلاین شاپ ها به دنبال خدمات سئو در شیراز باشند.

شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند؛ اما یکی از مزایای سئو سایت در شیراز قیمت مناسب آن است. شرکت‌های طراحی و توسعه وب در شمال کشور و پایتخت با توجه به هزینه‌های جانبی بالا اغلب قیمت های بالاتری برای ارائه خدمات پیشنهاد می‌دهند این در حالی است که شرکت‌های فعال در جنوب کشور خدمات مورد نظر را با همان کیفیت و قیمت اقتصادی به شما ارائه می‌کنند.

فرایند سئو به دو بخش کلی تقسیم می‌شود که هرکدام از آنها در جای خود حائز اهمیت هستند و تأثیرات خاص خودشان را بر کسب و کار دارند. این دسته‌بندی کلی شامل موارد زیر است:

·         سئو داخلی on page SEO

·         سئو خارجی off page SEO

موارد جزئی دیگری نظیر سئو تکنیکال و سئو فنی از زیرمجموعه‌های خدمات سیو سایت داخلی هستند.

 

 

On Page SEO

این فرایند شامل
اقدامات متعددی است که بر روی یک وب سایت انجام می‌شود تا ترافیک سایت و رتبه کلمات کلیدی به شکل ارگانیک ارتقا پیدا کند. کشف و برطرف کردن مشکلات فنی، بهینه سازی محتوا، افزایش سرعت بارگذاری صفحات، افزایش کانال‌های ارتباطی مخاطبان در اینترنت و… همگی جزئی از سیو سایت 
on pageهستند.

Technical SEO

رفع ایرادات فنی و برنامه نویسی، بررسی و تجزیه‌وتحلیل کم‌وکاستی‌های موجود، بهینه سازی متاتگ های سایت، بررسی چگالی کلمات کلیدی، Keyword Gaps و شناخت خلأهای محتوایی همگی بخشی از این فرایند هستند که اصطلاحاً به آن سئو تکنیکال می‌گویند. 

تولید محتوا

تولید محتوای متنی بخش بزرگی از سئو درون صفحه را تشکیل می‌دهد و شامل تمام محتواهایی می‌شود که در صفحات ثابت، صفحات محصول و صفحات بلاگ منتشر می‌شوند. این محتواها ممکن است به‌صورت متن یا در فرمت‌های چندرسانه‌ای باشند.

بهینه سازی محتوای چندرسانه ای

محتواهای چندرسانه ای اعم از تصویر، ویدیو و صوت بیشترین فضا را در بین فایل‌های موجود در سرور اشغال می‌کنند. به همین خاطر بهینه‌سازی و کاهش حجم این فرمت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. درج Alt مناسب برای تصاویر، استفاده از فرمت webp، درج کدهای schema مخصوص ویدیو و صوت از جمله اقداماتی هستند که با هدف بهینه سازی محتوای چندرسانه ای انجام می‌شوند.

Off Page SEO

سئو برون صفحه یا آف پیج شامل مجموعه اقداماتی است که خارج از وب سایت با هدف افزایش ترافیک، ارتقای رتبه کلمات کلیدی و فروش محصول انجام می‌شود. مدیریت سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و تبلیغات آنلاین همگی زیرمجموعه SEO خارج صفحه هستند.

مدیریت شبکه های اجتماعی

وب‌سایت تنها کانال فروش و ارتباط با مشتریان در فضای مجازی نیست و می‌توان از شبکه‌های اجتماعی یا Social Media هم برای این منظور استفاده کرد. بسیاری از آنلاین‌شاپ‌های نوپا از طریق پیج اینستاگرام محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی مطالب و محتواهایی است که در وب‌سایت‌های با ترافیک بالا نظیر سایت‌های خبری منتشر می‌شود تا توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به سمت سایت مقصد هدایت کند. از آنجایی که تنظیمات و پنل این سایت‌ها در اختیار شما نیست نوشتن مطالب بی‌نقص و عاری از ایراد (که نیاز به هیچ ویرایشی در آینده ندارد.) برای این وب‌سایت‌ها بسیار مهم است.

تبلیغات آنلاین

 

بنرهای تبلیغاتی متحرک، همسان، تبلیغ محصول، تبلیغات درون اپلیکیشنی، ویدیوهای تبلیغاتی آپارات، یوتیوب، گوگل ادز و مواردی از این دست همگی جزئی از تبلیغات آنلاین و اینترنتی هستند. اجرای یک کمپین هدفمند و مدیریت بودجه تبلیغات در SEO خارج صفحه بسیار مهم است.

مراحل سئو وب سایت در شیراز

برای ارائه خدمات سئو در شیراز به شکل مطلوب باید پروسه بهینه سازی موتورهای جستجو طبق قاعده مشخصی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. مراحل انجام کار به ترتیب زیر است:

·         برگزاری جلسه اولیه با کارفرما برای بررسی انتظارات و نیازمندی‌ها

·         ارائه پلن‌های پیشنهادی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو

·         تدوین استراتژی سئو مطابق با پلن انتخابی

·         انجام SEO درون صفحه

·         انجام SEO برون صفحه

·         آنالیز وب‌سایت و تهیه گزارش از فعالیت‌های انجام شده

 

جزئیات مراحل اجرای پروژه را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

برگزاری جلسه با کارفرما

 

در جلسه‌ای که با کارفرما برگزار می‌شود نیازها و انتظارات پروژه لیست خواهد شد و مطابق با این انتظارات برنامه‌های اجرایی برای انجام پروژه تعیین می‌شوند. آشنایی با نوع کسب‌وکار، مزیت‌های رقابتی و تبادل اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری این جلسه هستند.

SEO در شیراز

ارائه پلن‌های سئو

برای پاسخگویی به انتظارات کارفرما و نیازهای کسب و کار پلن‌های اجرایی مختلفی برای سئو در شیراز وجود دارد. اجرای این پلن‌ها نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب، هماهنگی با سایر بخش‌های کسب و کار، آموزش کارکنان و پرداخت هزینه‌های مربوطه است. درنهایت طی جلسه نهایی این پلن‌ها به کارفرما ارائه شده و مطابق با بودجه سازمان یک پلن انتخاب خواهد شد.

خدمات SEO در شیراز

تدوین استراتژی سئو

تدوین استراتژی سئو اولین گام برای شروع پروژه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. در این فاز از پروژه مشکلات فنی و زیرساختی موجود بررسی و برنامه‌های عملی برای برطرف‌کردن آنها آماده خواهد شد. تحقیق کلمات کلیدی، تهیه تقویم محتوایی، زمان‌بندی فازهای پروژه، روند لینک‌سازی داخلی و خارجی نیز بخشی از پروسه تدوین استراتژی SEO هستند. 

سئو در شیراز

فاز عملی پروژه

فاز اجرایی پروژه پس از آماده‌سازی برنامه استراتژی کلید می‌خورد و مطابق با زمان‌بندی تعیین شده ایرادات فنی برطرف، زیرساخت‌های مورد نیاز آماده و محتواها منتشر خواهند شد. به‌موازات این موارد بهینه‌سازی محتواهای چندرسانه‌ای هم انجام خواهد شد. انجام سئو خارج صفحه یا off page پس از بهبود سئو on page انجام می‌شود و اغلب در مراحل پایانی فاز اجرایی پروژه شروع خواهد شد.

پروژه سئو در فارس

آنالیز سایت و گزارش

گزارش عملکردی پروژه در بازه‌های زمانی مشخص و طبق درخواست کارفرما آماده و ارائه خواهد شد. آنالیز گزارش‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت مشخص می‌کند که تا چه اندازه اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پروژه محقق شده‌اند و برای جبران کم‌وکاستی‌ها چه مواردی باید انجام شوند.

سئو در استان فارس

قیمت خدمات سئو در شیراز

تعیین قیمت سئو در شیراز با یک عدد ثابت و مشخص امکان‌پذیر نیست و به نوع کسب و کار، زبان برنامه نویسی سایت، اهداف و کلمات کلیدی مد نظر بستگی دارد. در یک حالت کلی باید گفت که هزینه‌های مربوط به سایت‌های وردپرسی اغلب کمتر از سایت‌های اختصاصی هستند.

کسب رتبه در کلمات کلیدی رقابتی و کوتاه (Short Tail) به دلیل سختی بالا مستلزم پرداخت هزینه بالاتری در مقایسه با کلمات آسان و متوسط است. در کنار این مسئله باید اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت کسب‌وکار نظیر افزایش فروش، برندینگ، جذب ترافیک، کمپین‌های فصلی و مواردی از این دست را در نظر گرفت که بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.

سایت‌های چندزبانه با مخاطب بین‌المللی و فعال در حوزه صادرات علاوه بر زبان فارسی به سئو انگلیسی‌زبان یا عربی نیز احتیاج دارند. بدیهی است تولید محتوا به زبان انگلیسی و رقابت با سایت‌های رقیب خارجی مورد دیگری است که تعیین‌کننده قیمت نهایی خواهد بود.

 

هزینه‌های مربوط به تبلیغات آنلاین و رپورتاژ آگهی به تعرفه‌های تعیین شده توسط وب‌سایت‌های واسط و بسترهای فروش آنلاین نظیر دیوار، دیجی کالا، ایمالز، ترب، یکتانت و… بستگی دارد و از آنجایی که مجری پروژه دخالتی در تعیین قیمت این موارد ندارد اجرای کمپین‌های فوق به اولویت‌ها و بودجه کارفرما بستگی دارد.

مشاوره سئو در شیراز

مشاوره سئو در شیراز یکی دیگر از خدماتی است که شیراز سئو به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. بسیاری از آنلاین شاپ هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند و با فضای مجازی و قواعد آن چندان آشنا نیستند ممکن است در ابتدای مسیر، به دلیل کم‌تجربگی، با چالش‌هایی روبه‌رو شوند.

برای برطرف کردن ابهامات و ارائه راهکارهای بهینه در جهت پیشرفت کسب و کار اینترنتی بهترین گزینه استفاده از خدمات مشاوره SEO است. خدمات مشاوره سئو در شیراز یک برنامه اجرایی کلی به شما ارائه می‌دهد که مطابق با بودجه مد نظر شماست.

 

بررسی مشکلات و ایرادات موجود و راه حل آنها از دیگر مواردی است که در مدت‌زمان مشاوره به آنها پرداخته می‌شود. برای دریافت این خدمات می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سئو در شیراز

سایت های اختصاصی و غیر وردپرسی

سایت های اختصاصی یا کدنویسی شده که با کمک زبان های برنامه نویسی مختلف و تکنولوژی‌هایی نظیر PHP، جاوااسکریپت، Next، React، Node.js و… طراحی می‌شوند از نظر زیرساختی به کدهای متعددی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو احتیاج دارند.

از آنجایی که تعداد سایت های وردپرسی بیشتر از سایت های غیر وردپرسی است پیداکردن یک متخصص در این حوزه که به جزئیات SEO مسلط باشد گاهی سخت می‌شود.

بسیاری از پکیج‌های آماده موجود در پلاگین‌های وردپرسی در سایت های اختصاصی باید از طریق کد برنامه نویسی پیاده‌سازی شوند و برای این منظور باید فهرست کاملی از متاتگ‌های مهم، کدهای schema، کدهای تایپ صفحات و… آماده و در اختیار تیم توسعه‌دهنده قرار بگیرد.

کدهای برنامه نویسی سایت و ایرادات تکنیکال در سایت های اختصاصی یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم موفقیت پروژه‌های سئو است که به اندازه تولید محتوا و بک‌لینک‌سازی اهمیت دارند و بدون آنها امکان ارتقای رتبه در کلمات کلیدی، جذب ترافیک و افزایش فروش وجود ندارد.

 

یکی از مسائل اصلی که باید در این نوع سایت‌ها برطرف شود و بر سایر مراحل تقدم دارد برطرف کردن ایرادات زیرساختی از این قبیل است. تیم ما در شیراز سئو با تجربه کاری موفق در زمینۀ سایت های اختصاصی و غیر وردپرسی به طور کامل نیازهای شما در این زمینه را پوشش می‌دهد. 

نتیجه‌گیری

اگر در جنوب کشور و بخصوص شهر شیراز ساکن هستید و دغدغه دنبال راه‌اندازی و گسترش یک کسب و کار آنلاین را دارید سئو و دیجیتال مارکتینگ از جمله حوزه‌هایی هستند که باید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. بازاریابی دیجیتال نقشی اساسی در افزایش فروش و رشد کسب و کار در فضای مجازی ایفا می‌کند.

تیم شیراز سئو با تکیه بر کارشناسان باتجربه و خبره سئو در شیراز از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال در جنوب کشور در تمامی مراحل بهبود و رشد کسب و کار اینترنتی مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق کانال‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید!

قیمت خدمات سئو در شیراز

تعیین قیمت سئو در شیراز با یک عدد ثابت و مشخص امکان‌پذیر نیست و به نوع کسب و کار، زبان برنامه نویسی سایت، اهداف و کلمات کلیدی مد نظر بستگی دارد. در یک حالت کلی باید گفت که هزینه‌های مربوط به سایت‌های وردپرسی اغلب کمتر از سایت‌های اختصاصی هستند.

کسب رتبه در کلمات کلیدی رقابتی و کوتاه (Short Tail) به دلیل سختی بالا مستلزم پرداخت هزینه بالاتری در مقایسه با کلمات آسان و متوسط است. در کنار این مسئله باید اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت کسب‌وکار نظیر افزایش فروش، برندینگ، جذب ترافیک، کمپین‌های فصلی و مواردی از این دست را در نظر گرفت که بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.

سایت‌های چندزبانه با مخاطب بین‌المللی و فعال در حوزه صادرات علاوه بر زبان فارسی به سئو انگلیسی‌زبان یا عربی نیز احتیاج دارند. بدیهی است تولید محتوا به زبان انگلیسی و رقابت با سایت‌های رقیب خارجی مورد دیگری است که تعیین‌کننده قیمت نهایی خواهد بود.

هزینه‌های مربوط به تبلیغات آنلاین و رپورتاژ آگهی به تعرفه‌های تعیین شده توسط وب‌سایت‌های واسط و بسترهای فروش آنلاین نظیر دیوار، دیجی کالا، ایمالز، ترب، یکتانت و… بستگی دارد و از آنجایی که مجری پروژه دخالتی در تعیین قیمت این موارد ندارد اجرای کمپین‌های فوق به اولویت‌ها و بودجه کارفرما بستگی دارد.

  •  رتبه اول گوگل با سئو SEO !
  •  رتبه اول سرچ گوگل با سئو محلی!
  • رتبه برتر در گوگل با استفاده از تبلیغات  Google Ads !
  •  جایگاه اول نتابج جستحوی گوگل با اسنیپت ها!
  •  

واقعیت این است که پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد اما طبق تحقیقات متعدد ثابت شده که عمر دامنه سایت در این فرآیند نقش مهمی دارد؛ البته کلمه کلیدی و میزان رقابت آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

موتور جستجوی گوگل به طور دائم در پی پیدا نمودن وب سایت های با کیفیت مناسب جهت افزودن به نتایج جستجوی خود می گردد. هدف هر فردی، ایجاد وب سایتی است که ارزش حقیقی خود را هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو نشان دهد. 

  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان، تیترها، متن و توضیحات متا
  • ساختار مناسب با عناوین، تیترها، پاراگراف ها و تصاویر
  • بهینه سازی برای موبایل
  • استفاده از ابزارهای سئو
  • وب سایت های آموزشی 
  • کتاب ها و مقالات
  • دوره های آنلاین
  • شرکت های تولید محتوا
  • فریلنسرها
  • رقابت بالا
  • کمبود منابع (زمان، پول، نیروی انسانی)
  • کمبود اطلاعات
  • عدم آشنایی با ابزارها و مخاطبان
  • موانع فرهنگی
  • قوانین و مقررات
  • فیلترینگ
  •  تولید محتوای با کیفیت بالا و جذاب
  • ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند به مخاطبان